spatii comerciale

Spatiile comerciale: beneficii pentru clienti, provocari pentru proprietari

In ziua de azi, in care rar avem timp de pierdut, spatiile comerciale se numara printre cele mai populare spatii dintr-un oras. Sunt utile deoarece ofera clientului o gama larga de produse si servicii in acelasi loc. Reprezinta un spatiu apreciat de catre clienti, dar greu de administrat pentru proprietari.

Spatiile comerciale implica numeroase costuri si activitati de mententanta, atat pentru proprietari, cat si pentru comercianti. Pentru administrarea unui astfel de spatiu este nevoie de servicii dedicate de securitate, curatenie si intretinere, dar si de o gama larga de utilitati. Acestor servicii li se adauga diverse servicii si costuri implicate de administrarea spatiilor comune. Costurile sunt impartite in general intre proprietari si comercianti, motiv pentru care intretinerea unui astfel de spatiu este avantajoasa pentru ambele parti. Prin contractarea de furnizori individuali pentru fiecare tip de serviciu, activitatea de management a spatiilor comerciale devine una foarte complexa.

Servicii specializate pentru
automatizarea proceselor administrative

Prin apelarea la ajutorul unui specialist in administrarea imobilelor, lucrurile devin mai simple: serviciile sunt automatizate, iar relatia cu diversii furnizori este intermediata de catre specialistul in facility management. Dhamany poate prelua cu usurinta toate nevoile spatiului dvs. comercial, contracta furnizori si intermedia tranzactii financiare sau juridice. Totul intr-un mod simplu, eficient si transparent, scazand costurile totale de administrare.

Pentru proprietar, partenerul de facility and property management, este singurul partener necesar, deoarece acesta poate reprezenta proprietarul in cadrul tuturor tranzactiilor si activitatilor de management. Punem la dispozitia proprietarului un instrument online, care ofera transparenta si reduce timpul necesar coordonarii oricaror activitati administrative, pentru ca proprietarul sa se poata concentra pe afacerea sa.

Servicii integrate de administrare a spatiilor comerciale

Pentru un management eficient al spatiilor comerciale, punem la dispozitia clientilor nostri o gama larga de servicii necesare administrarii acestui tip de imobile:

Servicii de contabilitate si casierie

Preluam facturi de la furnizori si calculam contributii, onoram facturile existente. Intocmim registrele necesare administrarii spatiilor comerciale, negociem contracte. Depunem declaratii, tinem evidenta contabila, oferim expertiza contabila si servicii de audit etc.

Servicii juridice:

Intocmim documentele necesare functionarii spatiului comercial, oferim consultanta cu privire la legislatia in vigoare si va reprezentam in relatia cu furnizorii, chiriasii si autoritatile locale.

Servicii de resurse umane:

Recrutam personalul necesar pentru intretinerea spatiilor comerciale, fie ca e vorba de personal pentru mentenanta, paza sau curatenie. Intocmim contracte, depunem declaratii si intocmim actele necesare recrutarii de personal.

Servicii de intretinere, curatenie si paza

In cazul in care spatiul comercial necesita servicii speciale de curatenie si intretinere, va stam la dispozitie pentru a putea desfasura aceste activitati in mod organizat si eficient. Avem o gama larga de colaboratori din diverse domenii (personal de curatenie, personal pentru mentenanta – electricieni, instalatori etc.) care va stau la dispozitie pentru orice fel de lucrari de intretinere.

Servicii aditionale

Ne completam gama larga de servicii oferite clientilor nostri cu o serie de servicii specifice, in functie de nevoile clientului: de la servicii peisagistice, de servicii de deszapezire in timpul sezonului rece sau servicii DDD.

Close Menu